Welkom - Reisverslag uit Zuid-Scharwoude, Nederland van Marloes Sevenhuijsen - WaarBenJij.nu Welkom - Reisverslag uit Zuid-Scharwoude, Nederland van Marloes Sevenhuijsen - WaarBenJij.nu

Welkom

Door: Marloes

Blijf op de hoogte en volg Marloes

09 Juli 2012 | Nederland, Zuid-Scharwoude

Over twee maanden vertrek ik voor een half jaar naar Londen om stage te lopen. Ik zal stage lopen in het hotel Thistle Marble Arch. Dit hotel ligt midden in het centrum! Ik zal ook een slaapplek krijgen in het hotel & al mijn maaltijden kan ik daar ook krijgen! Op dit moment klinkt dat helemaal top, maarja je moet het altijd nog maar afwachten met die Engelsen..
Op dit moment vind ik het wel spannend en komt het allemaal ook wel erg dichtbij, maar het allerbelangrijkste heb ik in ieder geval; Ik heb er namelijk heel erg veel zin in!
De vliegreis heb ik al geboekt en die zal plaatsvinden op 1 september om 10.20 uur. Tot zover het eerste berichtje, meer heb ik op dit moment ook niet echt te melden.
Ik ga nu nog even heerlijk genieten van de vakantie & van het samenzijn met mijn lieve vrienden en vriendinnen !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zuid-Scharwoude

Internship London

Recente Reisverslagen:

01 November 2012

2 maanden

02 September 2012

Aangekomen

09 Juli 2012

Welkom
Marloes

Actief sinds 18 Juni 2012
Verslag gelezen: 202
Totaal aantal bezoekers 4237

Voorgaande reizen:

01 September 2012 - 03 Februari 2013

Internship London

Landen bezocht: