Aangekomen - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Marloes Sevenhuijsen - WaarBenJij.nu Aangekomen - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Marloes Sevenhuijsen - WaarBenJij.nu

Aangekomen

Blijf op de hoogte en volg Marloes

02 September 2012 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Zo even snel een berichtje vanuit Londen,
ten eerste; Ik ben veilig aangekomen, dat is denk ik voor sommige wel fijn om te weten !
Gister was een drukke dag met veel nieuwe indrukken. De kamer deel ik samen met een heel gezellig Nederlands meisje. Zij zit hier ook nog maar twee weken dus we beginnen samen een nieuwe ervaring. Voor de rest heb ik kennis gemaakt met wat andere meiden en ben ik 's avonds met Martzen uit eten geweest.
Oja tussendoor heb ik het een en ander voor me mobiel weten te regelen, ik heb internet (dus ook watsapp) en als je me wilt bellen of smsen kun je me bereiken met mijn engelse nummer: 07979342737
Ik ben naar de eerste de beste vodafone winkel gegaan, heb wat ponden uit mijn portemonnee moeten halen, maar ik hoop dat het nu wel aardig goed zit. Wat betreft internet op mijn laptop gaat dit ook via mijn mobiel (hotspot).
Het eten is hier best prima, ik kan drie keer per dag eten halen, gewoon helemaal gratis.
Nja voor de rest heb ik vandaag door een heel stuk van Londen gelopen, koffer even uitgepakt & straks ga ik eens even een rondje hardlopen door Hyde Park!
& dan begin ik morgen aan mijn eerste dag werken in het hotel, ik ben benieuwd.
Er valt hier nog heel wat te beleven, dus voorlopig ben ik het hier nog niet zat. Ik heb nu best wel zin om te beginnen in het hotel dus ik zeg; kom maar op!
Tot snel, x

• 02 September 2012 - 15:16